כל הכבוד גננות יקרות!

הצלחתן במשימה הראשונה ופיצחתן את התיבה הראשונה!!

אתן ללא ספק בדרך הנכונה להיות אלו שיתכננו את "גן המחר"!

אנו רוצים להזכיר לכן כי הלמידה ב"גן המחר" מתמקדת גם בתחומי העניין של הילדים.

חשוב לנו שכל פעילות שאתן עושות תכוון לאינטליגנציות מרובות ותתאים את עצמה

למאפיינים,לתכונות ולעוצמות של כל ילד בקבוצה.

רק כך אנו נוכל להיות רלוונטיים עבורם, נעודד חשיבה ויצירתיות ונצליח לפתח את הדמיון שלהם.

הפעם יש לכן, רק משימה אחת לבצע(משימת עידוד האינטליגנציות השונות). 

.משימת עידוד האינטליגנציות השונות:

החומרים שעומדים לרשותכן הם: 30 קשים, סילוטיפ וחוט.

המשימה שלכן כעת היא לכתוב שתי משימות שונות (בשימוש חומרי הגלם: הקשים,הסילוטייפ והחוט) על דף A4 המכוונות ל 2 אינטליגנציות שונות.

אנו רוצים לבדוק כיצד המשימות היומיומיות שלכן מתאימות את עצמן למאפיינים, לתכונות ולעוצמות של שני ילדים שונים עם אינטליגנציות שונות (לדוגמה: ילד עם אינטליגנציה לוגית-מתמטית לעומת ילד עם אינטליגנציה מוזיקלית).

גם כאן, אנו מציעים לכן להתפצל וחלק מהצוות יהיה אחראי על כתיבת משימה אחת וחלק מהצוות יהיה אמון על כתיבתה של המשימה השנייה.

בסיום, הראו למנחה את שתי המשימות שלכן המכוונות לעודד חשיבה אצל שני הילדים השונים בגן.

זכרו כי תוכלו לעבור למשימת הפיצוח רק אם המנחה אישר שהצלחתן במשימה זו.

משימת הפיצוח:

בשביל לפצח את מנעול התיבה תצטרכו לפתור את החידה הבאה:
חברו את כל המספרים שמצאתן בפסקת חידות הפיצוח.
המספר שיתקבל הוא הקוד לפיצוח התיבה הבאה.


פסקת חידות הפיצוח:
 הוא מספר הקשים של משימת עידוד האינטליגנציות שהמנחה ביקש מכן לבנות?
מדינת ישראל הוקמה בשנת ? כמה סוגי אינטליגנציות שונות יש בתאוריית האינטליגנציות המרובות של הווארד גרדנר (משנת 1983)?

  • White Instagram Icon

© Copyright 2017 by the box project 

Contact Us

Tel: 0549001774

Email: info@theboxproject.co.il

Address

כפר יהושע. ת-ד 239

מיקוד 3658200